oh haihai uols..
haha...
akhirnya...
kembali juga aku disini..
setelah sekian lama tidak memunculkan diri...
biasa lah kan........aku ni busy memanjang mengalahkan doktorr..
(ok i tipu uols semata-mata..)


sebenarnya busy baca novel ja....
sambil-sambil cari kerja...
hadoi..pening tau kepala aku ni uolsuolsss...


terover la pulak peningnya..
tak dak keja punya pasai...
takpa-takpa...kita kena sabar kalau nak cari keja nih kan...
eh-eh...eceli....
cita twilight yang baru tu, aku dah tengok...



best tau cita ni...
cita kuar hari khamis...akhirnya dapat juga aku tengok hari jumaat setelah mengharungi banyak halangannyaaaa...
bahagia betoi dapat tengok...
hihi


SO!..
esok jom tengok cita lagenda budak setan 2 pulak jom..hehe..


soksehsokseh..
dadadididudu..

1 ulasan:

OhPutt3 berkata...

twilight the best ! LBS2 tu tak tgk lagi . heheh . sooon !